"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

duminică, 29 august 2010

Multumesc!


Pentru toate acele momente in care mi.ai fost alaturi
Pentru intregul adevar pe care m.ai facut sa.l vad
Pentru toata bucuria pe care mi.ai adus.o in viata
Pentru orice greseala pe care tu ai indreptat.o
Pentru fiecare vis pe care l.ai transformat in realitate
Pentru toata iubirea pe care am gasit.o in tine
Voi fi pentru totdeauna recunoscatoare!
Tu esti cel care m.a sustinut
Niciodata nu m.ai lasat sa cad
Tu esti unicul care a vazut prin mine totul!

Tu mi.ai fost puterea atunci cand am avut slabiciuni
Tu ai vazut tot ce era mai bun in mine
M.ai ridicat atunci cand nu m.am putut ridica
Tu mi.ai dat incredere pentru ca tu ai crezut in mine
Sunt tot ceea ce sunt pentru ca m.ai iubit mult....

Tu mi.ai dat aripi si m.ai facut sa zbor
Cand mi.ai atins mana am putut sa ating cerul
Cand ti.am pierdut increderea, tu mi.ai redat.o!
Ai spus ca niciun ideal nu mi.e inaccesibil
Tu mi.ai stat aproape, iar eu am ramas in picioare
Avand iubirea ta am avut totul!!
Iti sunt recunoascatoare pentru fiecare zi pe care mi.ai dat.o
Poate ca nu stiu eu prea multe...
Dar stiu ca pentru mine, tu vei fii mereu aici!

Sunt tot ceea ce sunt
Pentru ca tu m.ai iubit mult!!

2 comentarii: