"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

miercuri, 4 august 2010

doua mii de ganduri...

asta e prima zi din cele ce vor veni... da exact, e una din zilele alea nasoale, in care doar te gandesti la ce ai facut, si te doare ...daa... exact... acele zile, stii, le.am numarat pe degete!nu are rost, pe bune!sperante false au fost si vor mai fii de aici inainte!toti barfesc aiurea asa fara rost, sa se simta ei bine...dar.. am invatat sa am rabdare, sa te strang in brate atunci cand e greu si doare... dar Doamne de ce ai dat atata ura pe pamant!?am invatat ca unii vin si pleaca.. dar las' ca o sa treaca si am invatat ca vin parti bune cand totu.i greu..stii ca vor continua asa aiurea gandurile.. stii mai bine ca oricine ce va urma... si nu ma crezi... asa.i?gandeste.te bine!iti aduci aminte cum radeai.. si zambeai..dar acum, mie imi va fi greu sa.ti zambesc!nu am nici o urma de regret!imi pare rau in schimb ca tu nu ai fost aici sa fii cu mine, ramai cu bine...si.. poate odata o sa.ti multumesc pentru tot si toate.. odata.. poate!dar.. mai dezamagit!am 2 mii de ganduri adunate, insa hai sa gandim pozitiv...si poate ca nu o sa fiu cu tine mereu, dar stii ca tu acolo undeva, in mine, vei exista mereu... si o sa urmeze o faza gen:
"nu te gandi ca nimeni nu iti spune cand e bine si sti ca vine.o zi cand soarele pe ceru' tau va rasari si o persoana draga tie atunci iti va zambi si spune.i "te iubesc" ca.ti pare rau c.ai fost asa promite.i ca n.o sa repeti din nou prostia ta"
si off doamne, oare stii cat a asteptat momentul asta?doh!de ce cauti fericirea peste tot, mai putin langa tine?hei ti.ai facut.o cu mana ta!

[bai sincer ma astept sa se comenteze mult pe postarea asta, dar nu e cu nici un fel de dedicatie, e pur si simplu la nervi!]

4 comentarii:

  1. ba pisi :))
    nu mai fi ma asa rea:-w
    gata:))
    si eu te iubesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt rea ! pentru ca nu suport iubito sa te vad suferind !
    NU SUPORT! stii cum e sa nu suporti pe cineva si sa vrei sa.l bati zilnic fara motiv pt simplul fapt ca NU SUPORTI fata lui ?! STI ?! si asa nici eu NU SUPORT sa fi tu suparata:|

    And i know I`M BAD B-)
    buut i like that :>

    RăspundețiȘtergere