"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

miercuri, 11 august 2010

Undeva....


Exista un loc in care uit de tot si toate, exista un loc in care simt ca sunt eu, exista un loc care imi inspira siguranta, incredere, acel loc ma calmeaza, ma face fericita! Imi alunga grijile,temerile, ma face sa zambesc, sa uit ca exista probleme, sa uit ca lumea e falsa, sa uit ca promisiunile nu exista, sa uit ca odata am fost trista …probabil stii cum e starea aia placuta, in care iti doresti sa pastrezi un moment pentru o eternitate, in care zambesti necontrolat si vrei sa tii o persoana langa tine pentru toata viata...oare de ce?pentru ca langa ea te simti asa cum nu te simti langa nimeni altcineva...imi doresc sa opresc timpul pentru ca daaa exact, e doar un singur loc in care eu ma simt mai bine ca oriunde… in bratele tale…





[....si nu e cu niciun fel de dedicatie.punct!]

6 comentarii: