"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

marți, 24 august 2010

Fuck distance...:|


Explicatie mai mare ca la titlu se poate?
Nu cred... nu are cum...
Stii e complicat, faptul ca suntem la sute de km distanta!
Si totusi... totusi cineva se gandeste la tine mereu
La tine, la gandurile si sentimentele tale
Daaa... pare greu, aproape imposibil
Dar oare este?
Mmmm...nu as baga mana in foc!
De ce?
Pentru ca uite, in ciuda distantei
Noi ne intelegem atat de bine de 3 ani de zile!
Atat de bine, incat vorbim zilnic
Atat de bine, incat nu trece moment in care sa nu stim una de cealalta!
Si ... si imi place felul tau de a fii..
De a.mi explica si de a ma certa
De a ma face sa inteleg unde fac bine si unde nu!
Simplul fapt ca te faci prezenta desi imi esti absenta!
Si toate astea le iubesc!
Dar in acelasi timp urasc!
Urasc faptul ca nu.mi poti fii aproape ca toti ceilalti
Pentru ca...
•mereu m.ai ridicat
•mereu m.ai sprijinit
•ai fost langa mine cand nu era nimeni
•m.ai facut sa inteleg ca lumea e rea si viata complicata
•datorita tie nu.mi mai pun increderea in oricine pretinde ca e ok
•nu ma mai consum pentru nimeni si nimic
•am invatat sa uit usor persoanele ce nu merita
•multumita tie MARINA sunt un alt om!

Ok, vor fii fel si fel de persoane ce poate vor comenta, ca nu le convine ca suntem prietene asa bune...
Sincer, nici mie nici ei, credeti.ne NU NE PASA!
Suntem cine suntem, si rezistam!


Te iubesc!

3 comentarii:

  1. iubi :|
    mi`au dat lacrimile :((
    te iubesc! >:D< si asa va fi mereu >:D<
    abia ast 7 octombrie 8->
    Multumiri pentru post ^:)^ e foarte frumos nu ma asteptam chiar la asta :"> e cel mai frumos lucru spus despremine vreodata Iti multumesc >:D< si te iubesc :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. va iubesc pe aman2 super mlt:x
    cele mai inportante pentru mine!:x

    RăspundețiȘtergere