"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

duminică, 15 august 2010

Falsity!


Pana mea frate, stii pana acum o perioada erau prieteniile alea atat de adevarate, atat de unice, atat de pline de sinceritate si de veselie... chiar acum doua zile vorbeam cu un prieten despre cat de fain ne intelegeam inainte intre noi si cat de frumos era... era!si cel mai tare simti lucru asta dupa o prietenie de atata timp, si cand ajungi sa auzi de la altii "bai, prietena aia a ta, aia de ziceai ca e adevarata, nu ai tu idee ce poate sa zica despre tine pe la spate.. ia mai stai si gandeste.te, este super buna ta prietena?!"... nu zic ca vai vezi doamne, am avut multe tradari, sincera sa fiu ma astept la orice de la oricine, si nu ma mai afecteaza nimic... sunt genu care da, se intelege bine cu toata lumea, si nu port ura sau dusmanie cuiva, insa stiu ca oricat de bine m.as intelege cu anumite persoane ele odata si odata tot vor pleca, odata si odata tot vor minti, trada, barfi, etc...asta este! mereu se exista cineva, care indiferent de situatie te sustine, si te ridica... chestia asta o stiu prea bine... mereu m.am ridicat, indiferent de cat de dura a fost sau nu realitatea! si totusi... nu.mi poti spune ce sa.mi doresc, pe cine sa iubesc, nu.mi poti spune cine sa fiu, nu.mi poti spune cand e prea tarziu... nu ai dreptul!nu.mi poti spulbera sperantele, nu ma poti controla si nici detine sentimentele... plus ca sunt multe si complicate...nu.mi poti spune ce sa fac, cand si cum, nu poti pur si simplu, vointa esta doar vointa, nu reprezinta realitatea...si tine minte:"CE E FACUT SA TINA, TINE!"...gandeste.te bine, aparentele insala!sunt persoane care in ciuda faptului ca zambesc mereu, glumesc, numai ele stiu ce au defapt in suflet... si... nimic nu doare mai tare decat lucrul inteles prea tarziu...in spatele oricarui invingator sta cineva care spune "am incredere in tine!".In viata este ca la bal mascat..cand toata lumea isi scoate masca se duce veselia! Am intotdeauna cate un raspuns caci trebuie sa tin capu sus... Invidia dezleaga limbi..dupa cum admiratia le amuteste... Sa zambesc sau sa plang nu stiu nici eu... Sa ai curajul sa risti,pentru adevarul din inima ta,dar sa nu te minti cand il asculti... Nu te lasa invins de rau,dar nici cuprins de bine,nici tu nu te cunosti,candva vei fi surprins de tine...

[daca exista sau nu "prieteni", fiecare decide pentru el, eu am pus postul asta in ciuda unor intamplari, de simtit nu se simte nimeni, nici nu trebuie... o seara faina! noapte buna!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu