"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Doamne, de ce ai lasat atata ura pe pamant?!


deci e o faza gen, acum cateva zile am primit tot felul de mass.uri cu un anume hi5, al unei fetite de care toti faceau misto... nu stiu ce pot zice, am fost uimita de vorbele unora, spuse chiar fata rost... chiar nu mi se pare corect pentru ca pana la urma urmei frate! e tot om! are un suflet... ce dracu' au sarit unii asa nu stiu...m.am pus in locul ei si... e prea oribil ce ar putea simtii cand a primit atatea jigniri si tot felul de comentarii, sa mor de ii inteleg pe unii... nu mi se pare corect sa crici persoanele dupa aspectul fizic, poti avea cea mai frumoasa persoana din lume langa tine, daca atitudinea ei e rece si felul ei de a fii insuportabil...asta este parerea mea.ok si multi comenteaza si despre mine! asa, si?! frate ai o gura, ai un creier, ai o mentalitate si consider ca daca te.ar duce capu' ai gandii ca nimeni pana la urma urmei nu e perfect, e si normal, fiecare cu calitatile si defectele lui!nu ma consider si nici nu ma voi considera o persoana frumoasa, nu sunt mai presus de altii cu NIMIC! dar spre deosebire de altele cu tone de machiaj si impresii "minunate" poate ca eu am un suflet, si poate am si felul meu de a fii si de a gandii! nu.mi pun bazele in nimeni, sunt o persoana independenta! sunt uimita de tot ceea ce inseamna "om" in ziua de azi... insa printre altele pot spune ca am niste persoane in suflet pe care nimeni si nimic nu mi le va scoate!si persoanele care nu imi sunt aproape mereu, desi stiu ca intr.o zi vor fii, inseamna mult mai mult decat las sa se vada pentru mine!punct!

12 comentarii:

  1. Toate postarile sunt foarte frumoase ...as vrea sa comentez pe toate...dar timpul nu`mi permite...cel putin..nu acum...
    Ma bucur ca esti sincera cu tine...asta e cel mai important...
    Nu mereu o sa fie asa cum te asteptai tu sa fie..dar timpul le rezolva pe toate...si..lumea e rea!
    Cat ai vrea tu de mult...nu o sa reusesti sa o schimbi...
    Multa inspiratie pt urmatoarele postari :D!

    RăspundețiȘtergere
  2. aaau, da ms frumos :x
    dar nu incerc sa schimb nimic :|
    oricum mi.e imposibil :-??
    rautatea e mult prea mare
    din pacate 8-|
    ....
    sunt sincera, pentru ca cu minciuna nu as rezolva nimic
    plus ca nu imi place sa ma mint singura :d
    ms:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici sa nu faci greseala sa te minti singura :)...
    Nu ai pt ce sa`mi multumesti..
    Apreciez faptul k te exprimi liber :D
    Da...Rautatea e mult mai mare!!
    Asta e viata! :)..
    Pacat totusi :|!

    RăspundețiȘtergere
  4. mmm... dar fiecare sut in fund e un pas inainte
    de parerea asta sunt :d
    din greseli invatam :*
    oricum ... si tu ai invatat din greseli :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da...chiar am invatat :">...
    Si stiu ca nu e bine ce am facut...si...nu s`a mai intamplat...nici nu o sa se mai intample...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. sper din tot sufletul!
    pentru ca nu a fost deloc frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da...stiu si eu..:">
    Pacat ca am aflat destul de tarziu :|

    RăspundețiȘtergere
  8. nu are nimic..
    niciodata nu e prea tarziu!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa e lumea...
    Nu exista "lume" buna sau "lume" rea.
    Pentru ca intotdeauna lumea e groaznica, si nu iarta, si nu intelege, si nu stie sa taca.
    Pentru ca nu exista decat "lume".
    Care inseamna ura. Invidie. Tampenie.

    RăspundețiȘtergere