"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

vineri, 2 septembrie 2011

She's mine!


Ani de zile... destul de multi ani ... de atunci te stiu... Poate ca nu am fost totusi sigura in legatura cu tine, cu persoana ta, mentalitatea si sufletul ce.l detii, insa mi.ai placut ca persoana. Lasai si lasi in continuare o impresie foarte buna acolo unde te duci, si fiecare om iti zambeste pentru ca vede in tine un suflet de copil ce nu va muri niciodata. Mai bine zambesti decat sa plangai orice greutati ai avea...si ai... si m.ai uimit cu cat optimism induri. Nu ne.am certat niciodata, ai preferat mereu sa se intample orice, numai PRIETENIA noastra sa dureze...
Si acum tin minte cum, timida incercai sa vorbesti cu mine, iar pe mine nu ma interesa... aveam drag de tine ca.mi lasai commenturi pe hi5 ( atunci nu era la moda facebook.ul) insa nu vroiam sa fim prietene apropiate...aveam o perioada aiurea, si pur si simplu ... nu vroiam "companie" langa mine, vroiam sa fiu eu, atat!
In cele din urma, am trecut de la un simplu "buna" la iesiri, am inceput tot mai des sa ne vedem si sa povestim... Si sa.ti spun ceva, ce poate te va durea... am avut incredere in tine, ce.i drept, insa mi.ai lasat urme de suspiciune... in anumite momente, m.a durut rau de tot, insa... uite ca am avut puterea sa trec peste, si acum, mi.ai demonstrat ca meriti! Sfinte, nu stiu cum sa.ti descriu... sunt pur si simplu uimita. Parca dupa atatea lovituri si cazaturi, dupa atatea nopti de nesomn si durere, lacrimi, tipete si toate cele, in sfarsit sunt foarte FERICITA! Nu stiu daca toti inteleg ce inseamna cuvantul asta pentru mine, pentru ca e un simplu cuvant ce.l gasim la litera "f" in Dex.
Cu toate ca zilele trecute, eram pe putin terminata, si satula de atatea certuri, barfe, oameni rai, ai stat langa mine mereu, m.ai ajutat si stii sa ma iei in brate atunci cand totul doare atat de rau.
Spune.mi si mie, de ce are un om normal nevoie mai mult decat de tine?! Esti o prietena minunata, si oricum "minunata" e prea putin spus... Speciala in felul tau de a fi, te.as sacrificat atat pentru mine, pentru o oarecare "EA"... M.am simtit foarte nasol ca eram atat de terminata iar tu imi vorbeai si eu eram epuizata, nu intelegeam si pur si simplu vroiam sa dorm, insa in mine zacea o fericire dupa care am tanjit atata timp, o fericire care nici acum nu stiu daca e vis sau realitate. Faptul ca ... aseara ai preferat sa te certi cu mama ta doar pentru a nu ma mai certa eu iara cu tata, pentru ca stii cat ma afecteaza, m.a lasat fara cuvinte, si fara somn o parte din noapte... o parte buna!
Sunt un om, atat! Un om care te apreciaza enorm! Alina... m.am tampit, e cert... zici ca fac declaratii de dragoste, dar DA! Te iubesc, si stii ca nu iubesc pe oricine. Nu am puterea... Poate sunt o prietena buna, dar pot fi si cel mai rau dusman... Iubesc maxim 10 persoane pe langa familie si rude, si tu esti una dintre ele.
Te rog atat, nu pleca niciodata de langa mine... EU am cea mai mare nevoie de TINE! LOVE YA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu