"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

vineri, 2 septembrie 2011

Dupa 4 ani de zile...

"Inca putin!" doar atat ne spunem... De 4 ani de zile frate, 4! asteptam clipa asta care pare atat de departe...
Da, intretinem o prietenie la distanta, pentru ca ne despart niste nenorociti de 300-400 de km.. Insa asta e! Ne mandrim cu faptul ca vorbim zilnic, stim totul una despre cealalta si ne iubim atat de mult!
Peste aproximativ 40 de ore, vei fi aici, vom fi amandoua in sfarsit!
Iubita mea fata, te astept atat de mult! Sunt cea mai fericita... Poate ca dupa atatea, atatea clipe de jeg, merit sa zambesc... si zambesc sincer, ca oricare om se uita la mine spune "doamne, iti vreau zambetul si privirea, sunt atat de sincere..."!
Cele mai mari 2 dorinte ale mele s.au implinit... sunt cea mai FERICITA!
Am atatea sa.ti spun, si totusi prea putine, pentru ca sunt fara cuvinte, doar tacuta, surprinsa si nerabdatoare.
Inca cateva ore Marina, iar tu vei fi aici.
Noi vom arata tuturor celor care ne.au f***t la icre ca prietenia noastra este cea mai importanta in toata treaba asta, si ca nimeni si nimic nu va sta intre noi niciodata.
Multumesc pentru tot, si pentru faptul ca ma iubesti asa cum sunt, cu toate ca sunt dificila, cu toate ca nici eu nu ma inteleg si ca par o ciudata, iti multumesc ca esti langa mine, asa cum poti, tocmai atunci cand am cea mai mare nevoie de tine, te apreciez pentru ceea ce esti, pentru ca esti prietena mea...
O sa avem probabil unele dintre cele mai frumoase si aparte zile din vietile noastre impreuna, am asteptat atat de mult clipa asta...
Inca putin si vine Duminicaaa! Te iubeeesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu