"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

marți, 27 septembrie 2011

One year ago ....


" Uite vezi aleea aia... vezi strada asta cat de pustie e?! Uite.te la acesti cativa oameni care doar se plimba linistiti si.si vad de vietile lor fara a stii ca in lumea asta exista sacrificii mai presus de ce.si poate inchipui cineva... Priveste.ma! Fix acum un an si o luna mergeam plangand pe strada asta si il cautam. Nu stiam unde e, speram doar sa.l vad si sa stiu ca e bine... Ceva.mi spunea ca e in bratele ei, insa il cautam... De ce?! Nici eu nu stiu ... Stiam doar ca.l iubesc si ca am nevoie de el mai mult decat orice altceva. Nu.l gaseam, insa nici macar o secunda nu am incetat sa ma gandesc la el, sa.l vreau si sa.l stiu bine. Ma vezi?! Sunt aceeasi! Numai ca acum zambesc din inima iar zambetul meu e mai sincer ca niciodata! Acum sunt din nou pe strada asta, insa merg in sens opus, acum sunt a lui, si stiu ca niciodata nu ar renunta la mine! Daca stiam ca voi fi asa fericita, ma intorceam de atunci, ca poate.l vedeam si acum ma bucuram deja de un an de aceasta imbratisare pe care o ador! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu