"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

duminică, 1 mai 2011

Era vara... si era seara...

La cererea unui drag moldovean, am decis sa fac o postare cu cele mai frumoase amintiri a clipelor ce le.am petrecut impreuna. Nu e ceva deosebit, e ceva simplu, si plin de farmecul momentelor pentrecute impreuna. Sunt impresiile mele, gandurile mele, nu ale altora. Iar in astfel de momente, tocmai in momentele astea parca nici nu iti gasesti cuvintele... Cand ai persoane dragi langa tine, care iti fura zambetul cu doar cateva cuvinte, parca ti.e greu sa le dai drumu sa se indeparteze usor de tine... Am petrecut zile frumoase impreuna Alex! Incepe asa... Era vara... si era seara. Si... ti.ai facut aparitia stand in autogara si asteptand parca de nicaieri sa rasara un chip de copil rasfatat pe care erai nerabdator sa.l vezi. Eu... lipseam. Nu eram. Sunai, sunai si sunai. Din spatele unor copaci mi.am facut aparitia, tinand un copilas dulce de mana, cu chipul inocent si ochii mari. Te uitai la mine, ca la a 8a minune a lumii. M.am speriat! Ti.am spus doar ca sunt o ciudata. Aveam niste emotii zdravene, dar in acelasi timp zambeam pentru ca erai aici, pentru ca in sfarsit cineva din minunatul oras Bacau, calca in Campulung. Si are ocazia sa ma vada, sa ma simta, sa ma atinga, sa.mi vorbeasca si sa.mi observe reactiile. Ma simt legata de locul acela. Am cunoscut persoane care imi sunt foarte foarte dragi.
Aveti ceva al vostru, ceva aparte... Acel ceva ma face sa vad in voi ceea ce nu intalnesti zilnic la persoanele din ziua de azi. E aiurea. De fapt tot ce spun aici e aiurea. Imi sunt dragi persoane pe care nu le.am vazut in viata mea, dar asta sunt eu. Imi place sa ma atasez de cei ce ma inteleg si ma fac fericita. Insa... te uitai dezorientat. Era ceva nou pentru tine. Continuam sa te privesc si sa tac. A naibi timiditate! Lali umbla de colo colo, parca nu mai stia de ea. Nu avea astampar. Ce dulcica era! A fost o zi frumoasa, cert e ca ne strambam si profitam de orice frumusete a zilei de atunci. Am facut si un bine, am donat copilasilor 5 lei. Off da ce ne mai laudam gestul, la naiba. M.am simtit bine. In urmatoarele zile ti.ai facut aparitia pe o chestioara pe doua roti, ce te deplasa de la Leruuu, pana la mine. Cred ca ti.am impuiat capul. Nu! Stai! Defapt, sigur ti l.am impuiat. Ti.am povestit atatea chestii, nici nu mai tin minte. Dar ti le.am povestit cu
drag. Gen Miloo, si cra-cra...si moldoveni si.. tot felul de alte chestii. Sunt o cracasita! Mi.a fost dor de tine. Da da da da da ! Ma bucur ca te.am revazut de curand,e frumos sa.i vezi pe cei de care ti.e dor! Esti un baiat bun Alex, si iti doresc tot binele din lume. Sa ai parte de tot ceea ce.ti doresti, si sa ai grija de tine acolo unde esti. Stii ca aici ti.ai facut multi prieteni munteni, inclusiv o munteanca cracasita care urla de fericire de fiecare data cand te vede. Te astept la vara, te voi insotii la agatat. Iti voi alege fetita, si apoi o sa devin nasica. Iiiiiiiii! Stai sa vezi tu ce te tacanesc toata vara la creierii aia palii ai tai. De abia astept! Sa pierzi iara maxi-taxi.ul si sa alergi dupa el numai sa nu te duci pe jos pana acasa. Heheeee, s.au intamplat multe cracanel. Mi.e dor de tineee!
Aici... aici sunt impresiile lui

. Multumesc!

4 comentarii: