"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

marți, 3 mai 2011

Concluzii ☍

  • In aceasta poveste am urmarit mai multe teme. Am urmarit sa accentuez in principal ce urmari poate avea excesul de droguri.
  • Am vrut sa deschid ochii celor ce sunt in momente de inconstienta,
  • Am vrut sa atrag atentia asupra urmarilor. Asupra a ceea ce se poate intampla si ce poate lasa in urma.
  • Am vrut sa accentuez ca orice om greseste, dar greselile se pot indrepta, pot fi iertate, atat timp cat le accepti, le recunosti si iti pare rau de ele.
  • Am vrut sa arat ca nu conteaza foarte mult frumusetea exterioara, cat cea interioara. Ca un om nu trebuie catalogat dupa spusele altora, trebuie deosebit de altii prin ceea ce e, trebuie descoperit si iubit cu defectele lui.
  • Am demonstrat ca asa e! Ca fericirea provine din cele mai marunte lucruri, si ca se poate mentine atat timp cat dorinta este mare pentru amandoi. Atat timp cat exista putere, incredere, si sustinere reciproca!
  • Se intampla sa cazi, sa te simti singur, sa induri, sa fie greu, dar te ridici. Te ridici caci ai pentru cine sa lupti, pentru ca niciodata nu esti singur.
  • Asa ca... nu lasa timpul sa stea intre tine si oricine altcineva. Nu lasa timpul, distanta, anturajul, vorbele... Fii sigur pe tine, fii acolo unde trebuie cand e nevoie de tine, ca s.ar putea ca atunci cand iti doresti sa fii, nu mai poti sa fi!
  • Profita de fiecare clipa, fiecare moment. Invata sa traiesti cu bune si cu rele. Nu uita, cineva zambeste pentru tine, traieste prin tine!
  • Am ales sfarsitul asta, pentru ca e unul simbolic... cu toate ca e trist.
  • Ai grija de ce faci, fa ce vrei, dar suporta consecintele...

Passion for unreal by me

2 comentarii:

  1. Esti minunata suri :x e mai mult decat special :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta povestea ta!Si in legatura cu tot ceea ce ai scris aicii... ai dreptate!:*

    RăspundețiȘtergere