"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

miercuri, 9 februarie 2011

14→15❤!


Azi...astazi las in spate o varsta frumoasa, o varsta de care imi va fi dor. In acest an, am invatat sa ma cunosc cu adevarat, cu toate ca sunt complicata. Am trecut prin multe, am tipat si am sarit in sus de fericire la fiecare imbratisare, la fiecare gluma si fiecare gest aparte, dar in acelasi timp am cunoscut si durerea pe care o poate provoca cineva atunci cand te face sa.i simti lipsa, cand iti tradeaza incredere, cand te minte. Am ranit persoane pe care le.am iubit cu adevarat si am fost ranita la randul meu. Mi.a placut sa merg la limita. Cu toate astea am iertat greseli de neiertat, si am acordat a doua sansa de multe ori. Am facut multe lucruri din impuls, si mi s.a intamplat sa gresesc drumul... dar am mers mai departe, fara sa regret ceva! Din greseli invatam! M.am simtit de multe ori singura printre atatea persoane, pe care le cunosc de ani de zile, pentru ca defapt mie imi lipsea o singura persoana! Toate acestea m.au facut sa ma schimb, sa.mi formez alte conceptii si principii in legatura cu mine, cu viitorul meu. Am felul meu de a fi, acolo oricand pentru tine, zambesc mereu doar din banalitati. Sunt fericita doar daca aud doua cuvinte, si nu.mi pasa de ce va urma. Cat despre incredere... eeeeei bine, am tremurat de nervi, si am facut lucruri de care chiar nu ma credeam capabila la momentele respective... increderea nu prea mai exista. In acest an stiu sigur, nu am mai confundat sentimentele! Am invatat sa iubesc cu adevarat, sa iubesc frumosul, sa iubesc specialul! Am trait clipe de care imi va fi dor, clipe pe care le voi pastra mereu undeva in mine, pentru ca le ador si acum. Am intalnit persoane pe care nu credeam ca voi ajunge sa le indragesc atat de mult, mi.am cunoscut mai bine prietenii, am impartit cu ei fiecare suras, fiecare lacrimia, orice emotie si bataie a inimi. Va multumesc pe aceasta cale pentru intelegerea acordata, pentru ca m.ati suportat atunci cand nici chiar eu nu ma recunosteam. Imi cer scuze celor pe care i.am ranit sau atacat fara sa.mi dau seama, din motive banale, si chiar imi pare rau. Marina, Alin, Enzo sunteti speciali pentru mine. Mi.ati acordat incredere si a.ti luptat asa cum ati putut pentru fericirea mea. Alina, Alexa, Ioana anul acesta mi.ati demonstrat ca sunt puternica, ca pot sa realizez ceea ce.mi propun atata timp cat am amibtie. Ca sunt speciala pentru voi prin simplul meu fel de a fi, si ca ma iubiti cu adevarat. Piti, tu esti minunat! Esti o persoana atat de speciala pentru mine! Ma susti si ai grija de mine asa cum nimeni nu a avut pana acum, si iti sunt recunoscatoare. Mi.am cunoscut si o noua verisoara de care sunt mandra, si care imi e foarte draga. Mada meriti tot ce e mai bun. Sunt persoane care nu ma suporta, multumesc, chiar nu imi pasa din punctul asta de vedere. Am pierdut si oameni dragi, dar... asta nu ma impiedica sa am un viitor frumos. Am pierdut clipe de care mi.e dor acum mai mult ca oricand! Nu sunt in stare sa impun sentimente si nici sa le critic. Sunt nebuna, ciudata, am felul meu de a gandii! Sunt inocenta, indiferenta, copilaroasa, naiva. Rad, plang, zambesc, regret, sper, iert, urasc, visez! Asta sunt! Multumesc si voua cei care imi citit blogul, si sper sa.l cititi si in continuare. La multi ani Alinaaa! Maine faci 15 ani. 15 anisori fericiti!

29 de comentarii:

  1. La muulti ani! >:D<
    Sa fi sanatoasa, fericita si iubita! <3.

    RăspundețiȘtergere
  2. 16 anishori papusika mea>:D<:X>...la multi ani!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. interesanta mica ta viziune despre cei mai frumosi ani ai vietii ... mi-e dor de perioada pe care tu ai descris-o mai sus 8-> ... bucura-te de '' nimicurile vietii '' cat inca mai poti ;)

    PS : La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
  4. wow.. mersi
    :D
    dar ... nu inteleg, cine esti?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu conteaza...oricum te-ar surprinde daca ai stii .. tot ce trebuie sa stii e ca , prin ''discursul '' tau , mi-ai facut sa ma simt cum nu m-am mai simtit pana acum :-?... cred ca ''vulnerabil'' ar fi cuvantul cel mai potrivit ... oricum nu-mi vine nici mie sa cred cum m-ai facut sa ma simt prin ''chestioara'' aia de mai sus :P

    PS : esti o scriitoare minunata...continua sa scrii

    RăspundețiȘtergere
  6. ba da vreau sa stiu cine esti :d
    esti cineva din trecutul meu atat
    timp cat iti e dor de perioada de care imi e dor si mie
    deci nu esti un/ o oarecare

    RăspundețiȘtergere
  7. nu , nu m-ai inteles... am vrut sa zic ca imi e dor de perioada pe care tu ai descris-o mai sus , adica perioada anilor de pana la 18 ani ... dupa 18 ani totul incepe sa se complice :D

    RăspundețiȘtergere
  8. mi-e dor si de tine si... imi pare rau pt tot ce s-a intamplat

    RăspundețiȘtergere
  9. mai deci te rog eu frumos :))
    zi.mi cine esti ..
    ca nu cred ca te cunosc
    ....
    e ciudat

    RăspundețiȘtergere
  10. normal ca ma cunosti... dar gata , am barfit prea mult ... tot ce vreau sa-ti mai spun e ca esti o persoana extraordinara si cine te are ca amica , prietena sau iubita sper sa realizeze din timp cat e de norocos/a si sa te ''tina strans '' ... eu am realizat prea tarziu :-<

    RăspundețiȘtergere
  11. deci nu am cum sa te cunosc !
    nu am cum pentru ca ai peste 18 ani
    si daca ai peste 18 ani eu nu prea am avut asa
    tentative cu persoane mai mari de 17 ani
    deci ...
    ori faci misto de mine... ori vrei sa ma incurci
    nu stiu ... vreau doar sa.mi spui cine esti
    sau da.mi de inteles daca nu vrei sa se afle

    RăspundețiȘtergere
  12. deci e ultimul comm ca deja am dat-o in sentimentalisme ( si nu prea e genul meu ; nu stiu ce m-a apucat )... nu am zis ca am peste 18 ani sau.. am dar nu cu mult poate cu cateva luni.. si ma cunosti destul de bine si da , sunt din camplung ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sigur esti cine cred eu ca esti ... mi.ai fost ca un prieten si nu , ma asteptam la asta din partea ta daca vrei sa recunosti cine esti apreciez ,dar daca nu , nu ai de cat sa.ti ascunzi indentitatea in continuare . Eu mi.am dat seama foarte clar cine esti :d

    RăspundețiȘtergere
  14. mdaaa.... am avut un moment '' mai sensibil '' ca sa zic asa , si am spus ce am simtit in momentul respectiv ; foarte rare momentele astea la mine si.. esti a 2-a persoana careia i-a fost dat sa vada cealalata latura a mea (ps : nu prea imi place latura asta ; asa ca daca poti sterge toate comenturile mele) ... si nu , clar nu stii cine sunt ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu doar 2 baieti am cunoscut mai bn ,si pe unu l.am pierdut.
    Si unu dintre ei,tu esti. Si ai d pierdut mlt k nu imi spui adevaru si te ascunzi.

    RăspundețiȘtergere
  16. da' spune odata cine esti ca ne tii in suspans!

    RăspundețiȘtergere
  17. nu, nu se va intampla....voiam sa-i mai spun alinei ca tot ce am zis pana acum a fost adevarat , am vorbit foarte serios ... adica nu am zis doar asa ca sa te enervez sau sa fac misto ... doar...am spus adevarul

    RăspundețiȘtergere
  18. bun, ai vorbit serios da mi.ai cauzat si nervi
    ca bati atatea apropouri si ma stii foarte
    bine! din moment ce afirmi atatea
    ce ai de castigat daca ma minti ?
    si nu imi spui cine esti?

    RăspundețiȘtergere
  19. nu am nimic de castigat si nu vreau nimic ... ce este asa greu de inteles ca eu doar am spus ce am gandit si ce am simtit cu adevarat atunci . si gata am pus punct aici acestui subiect

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani alina!:*
    cu intarziere :p
    >:d<

    RăspundețiȘtergere