"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

duminică, 5 decembrie 2010

Marina mea!♥




Pentru toate acele momente in care ai fost langa mine,
Pentru toate zilele in care ai fost motivul sa ma trezesc,
Pentru toate clipele in care nu ai uitat de mine,
Pentru toate orele pierdute cand nu puteam sa zambesc.

Pentru vorba ta care ma indruma spre bine,
Pentru intregul adevar pe care m.ai facut sa.l vad,
Pentru toata iubirea pe care am gasit.o in tine,
Pentru ochii pe care am crezut ca nu o sa.i mai revad.

Pentru toate visele pe care le.ai transformat in realitate,
Pentru ca fara tine nu ar exista cuvantul "prietenie",
Pentru ca tu ai fost motivul meu sa pot merge mai departe,
Pentru ca impreuna am pasit peste orice dusmanie.

Pentru ca impreuna am putut invinge imposibilul,
Pentru aceea zi in care ne.au crescut aripi pana la nori,
Pentru secunda in care, increzatoare am atins cerul,
Pentru ura pe care am pierdut.o in zori,

Pentru toate acestea, sincer iti multumesc!
Iti multumesc ca esti totul meu,
Iti multumesc ca m.ai facut prin tine sa traiesc,
Iti multumesc pentru sufletul tau!


  • asa ajunge mosul la tine astazi... sub forma unei poezii scrise de mine, o poezie care spune pe nume realitatii, care din punctul meu de vedere spune multe despre noi si prietenia noastra. tin sa.ti multumesc inca odata ca faci parte din viata mea, din sufletul meu, din mine... esti totul meu si motivul pentru care am trecut peste imposibil! esti o persoana minunata si te apreciezi pe zi ce trece mai mult. o prietenia adevarata. TE IUBESC!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu