"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

luni, 6 septembrie 2010

Intr.o zi....


Va veni o zi cand te voi lua in brate si iti voi multumii pentru fiecare gand, sentiment purtat, pentru grija imensa si pentru faptul ca m.ai ridicat cand am simtit ca nu mai pot...
Va veni o zi in care te voi lua pentru prima data in brate si iti voi zambii!
Va veni o zi in care vom fii impreuna!
Va veni ziua in care pentru prima oara te voi lua de mana si iti voi promite ca de acum inainte nimeni si nimic nu ne va despartii!
In aceea zi sa stii ca ma vei face cea mai fericita fiinta de pe pamant!
In aceea zi voi urla din tot sufletul "TE IUBESC" si te voi privii pentru prima data in ochi!
Vor urma zile in care fericirea mea va depinde doar de tine
Zile in care vom impartii totul...
Zile in care voi plange si voi zambii langa tine...
Zile in care ma voi bucura din tot sufletul pentru faptul ca insfarsit... suntem impreuna!


  • un post care merita!

10 comentarii:

  1. da stiu ....
    :">
    si mie imi place mlt mlt mlt:x
    aseara mi.a venit ideea:">
    si eu te iubesc piticot!:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei..
    Te-am vazut pe blogul Andreei..:X
    Si stii ce? Mi-am adus aminte de gradinita:)).
    Nu stiu daca ma mai tii minte...dar eu n-am sa uit niciodata momentele alea...bune sau rele, trupa noastra jalnica..tot..!
    si mi-e dor!

    RăspundețiȘtergere
  3. waaa...
    eu nu mai tin minte:|
    :-s
    X_x
    sa.mi lasi id tau:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai....ne-am schimbat atat de mult..!
    Mai ales eu...m-am intalnit acum cateva luni cu educatoarea..si nu m-a mai tinut minte...a recunoscut-o pe mama:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere