"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

duminică, 26 iunie 2011

Mi.ai desenat pe chip un vis cu tine...

Departe de tot si toate, rupta de realitate... As vrea sa fiu acolo unde nimeni nu a mai fost, as vrea sa ma simt asa cum nimeni nu s.a mai simtit!
Asa cum am vrut, asa cum mi.am dorit, zambind te.am vazut, cu o oarecare sclipire dulce in ochi, cea de fiecare data! Esti tu, esti tu, cel care m.a facut sa traiesc, motivul pentru care si astazi mai zambesc.
Exact asa cum mi.am promis, in pragul unui rasarit apus, la marginea dintre zi si noapte, m.ai lasat sa ma pierd... sa plang de fericire in timp ce alergam in lumina nesfarsita.
M.ai prins de mana, si ti.ai afisat surasul pe care il ador! M.ai tras spre tine, m.ai pupat pe frunte in timp ce ma jucam cu hanoracul tau. Era asa frumos... Fix cum mi.am dorit.
Era clar ca.mi simteai fericirea cum ma inunda in fiecare colt al sufletului, stiai sigur ca esti motivul meu!
Si stateam in bratele tale, cu capul la gatul tau, si priveam la trecutul viitor. Am adormit asa cum mi.am dorit cuprinsa de imbratisarea celui pe care mereu l.am iubit... trezita fiind de aceeasi privire care m.a inrait...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu