"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

sâmbătă, 25 iunie 2011

It's summer time!♥

Cum ma asteptam si eu si alti pusti de varsta mea, intr.un final a venit vacanta! De ce zic asta? Pentru ca anul acesta noi am fost chinuiti cu examenele pana pe 22 Iunie, mai exact 24 cand s.au afisat rezultatele. Acum nu trebuie decat sa mai asteptam pana pe 15 Iulie pentru repartizare, si gata, am terminat. Una peste alta sunt sigura ca multi v.ati descurcat si a.ti obtinut rezultate ok.
Planuri?! Hmmm... complicat. Am inceput vacanta pe de o parte foarte bine, iar pe de alta mai putin bine. Sunt inevitabil foarte fericita pentru rezultate, si pentru faptul ca am avut ocazia sa cunosc o persoana minunata pentru care am asteptat asta doua luni cu sufletul la gura! Pe de alta parte a fost si despartirea de clasa mea... a fost destul de aiurea, tinand cont ca in anul ce urmeaza, o sa vad alte chipuri, o sa cunosc alte personalitati si o sa.mi fac cu totul si cu totul alt anturaj.
Avand in vedere ca in anumite privinte nu sunt de una singura in situatia asta, analizez paralel anumite chestii... Gen inceputul asta de vara minunat in care am pasit cu dreptul si eu si prietena mea! Bai, ma pe bune acum, stai doua minute doar si gandeste.te la partea pozitiva! Frate, nu poate fi chiar asa rau! Sunt o gramada de lucruri noi care te asteapta, multe persoane ce de abia asteapta sa te cunoasca, zeci de oameni ce.ti apreciaza zambetul doar pentru faptul ca.l ai 20 de ore din 24! Ai o vara extraordinara in fata, si alaturi de mine o sa facem ce ne.am promis! O sa ne mutam impreuna, o sa gatim impreuna, o sa alergam la 6 dimineata pe strazi asa cum vrei, o sa mergem la acel lac si o sa facem gratar, o sa mergem si pe deal, ne vom bate cu apa si ne va prinde din nou bineinteles ploaia prin oras! Vom vizita Pitestiul, vom mergem mai des la Bucuresti pentru ca a fost minunat, o sa facem o gramada de poze pentru a ne aminti cate clipe frumoasa s.au putut petrece vara asta, tinand cont ca am inceput.o chiar asa prost... Cat de rau s.ar fi terminat pe atat de mult se teme sa nu fii trista din cauza lui, te asigur! Nimanui nu.i place asta indiferent cat de dur s.ar fi sfarsit toata treaba...
Uite.te la mine! Cum de pot fi asa fericitaaa?! Daaang!! Pur si simplu nu are rost! Nu are rost sa plangi pentru ceva ce s.a terminat, sa stai degeaba imbufnata pentru un lucru ca asta! E aiurea, e o perioada frumoasa care trebuie traita, gandeste.te pe asta nu ti.o mai poate da nimeni si nimic inapoi. Dumnezeuleee, esti tanara! Lasa chestia asta spre 30 de ani! Si nici atunci ca nu va fi nevoie! Sunt mii de lucruri de o gramada de ori mai grave! Grave in adevaratul sens al cuvantului iar cei ce sunt pusi in diverse situatii rezista foarte bine, iar tu, noi, pentru niste banalitati dastea ne complicam viata intr.un stil inutil. E pacat...
Iti spun clar, nu te pune nimeni sa uiti ceva, insa pastreaza totul in inima cu nuante de zambet, fii al naibi de fericita cand te gandesti la asta! Asta.i cea mai magnifica victorie! Si tinand cont ca nu suntem singurele in situatia asta... va spun sa va treziti si sa luati din "optimismul" meu, care nu stiu de unde provine dar se pare a fi foarte puternic. Nimic nu e vesnic! Uitati de tot si toate, distrati.va cat va tin picioarele, mainile, gura etc! It's summer time!

6 comentarii:

  1. Aiiiii aliina!♥ te iuubesc ;;)
    Uite, anonim, ca sa te perpelesti tu cine e :">.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) daa.. mi.am dat seama cine e! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. da? :-<
    Mi-ai ruinat placereea !
    Ma pregateam sa-ti dau indiicii.. alea alea..

    RăspundețiȘtergere
  4. :)). eiiii na. tot unei persoane i.am dedicat postul asta si i.am zis neaparat sa.l citeasca!
    cine putea fi altcineva?
    cine mai stie de anonimul din iarna?!:)))
    si eu te iubesc alexa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. :"> siii euuuuu ! si euuu ! si euuu!
    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat optimism pe aici! Asa ar trebui sa fim toti. <3

    RăspundețiȘtergere