"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

luni, 25 iulie 2011

So....

Deci.. zilele astea am fost sigur foarte fericita, am avut parte de momente frumoase.. si chiar m.am simtit bine. Nici nu mi.ar veni sa cred ca am fost eu. Am avut o perioada mai naspa si de acomodare. Am cunoscut multe persoane, viitori boboci si m.am impacat cu diversi prieteni cu care in trecut am avut mici divergente. Oricum ar fi, cert este ca astept mai mult ca oricand sa inceapa scoala, mi.am gasit deja un coleg de banca si pare a fi destul de fain, "Puf".. iii suna asa dragut! ma rog... ma asteapta multe chestii noi si faine si o etapa cu totul si cu totul diferita, sunt alta. Mi.am recapatat increderea in mine, prietenii si toate cele pierdute. Ma bucur ca am lamurit tot, si ca in sfarsit sunt declarata implinita din toate punctele de vedere. Mi.am dat seama de multe chestii... Bai, oricum ar fi, serios, trebuie sa gandesti totul profund. Sa fim seriosi, sunt cel putin 3-4 prieteni in grupul tau care ti.ar vrea raul in orice secunda.. care ar face orice sa prinda momentul in care tie nu ti.e bine. Am dat de tot felul de caractere, pe care le.am admirat sau pur si simplu ... m.au dezgustat.
Important este sa realizezi pe moment ce se intampla si sa nu faci din orice o tragedie. Sunt persoane care au parte de lovituri grele, mult mai grele zi de zi.. si rezista! Asta.i cel mai important in definitiv.
Am invatat ca lumea vorbeste aiurea, si ca e in orice moment gata sa dea o prietenie de ani de zile pentru lucruri banale, temporare...
Cei ce te cunosc cu adevarat stiu foarte clar cum iti e bine si ce meriti. Am si eu fericirea mea... sunt niste fiinte atat de incredibie in bratele carora... simt ca traiesc si ca sunt altfel. Of! Doamne.. sunteti atat de minunati si nu avei idee cat va apreciez.
Deci.. Ideea este ca Alina e exact cum era odata... si.a revenit si i.a fost foarte dor de voi !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu