"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

duminică, 31 octombrie 2010

E scris asa...!


mmm...nu stiu cu ce sa incep, uite fii atenta, stiu ca e greu si doare, stiu ca esti pusa intr.o situatie destul de neplacuta, ca nu ti.e bine, ca iti vine sa urli si sa.l bati pana il vezi fara cap, fara degete, cu ochii scosi! pfff... hai sa.ti explic ceva, ce probabil nu am fost in stare sa.ti explic atunci cand eram langa tine dar eram prea ocupata sa "sufar" ori din cauza racelii, ori din cauza geloziei mele exagerate fata de persoanele pe care intr.adevar le iubesc. pentru ca te iubesc si pe tine la fel de mult ca pe ele iti voi spune asa:
  • in primul si in primul rand nu privii la tot ce a fost ca la ceva negativ, ca la ceva peste care nu poti trece, nu privii totul cufundat intr.o suferinta permanenta, profunda! nu ai sa rezolvi nimic!
  • stiu ca iti e dor sa te ia in brate si sa plangi pe umarul lui
  • stiu ca vrei sa.ti readuca zambetul pe buze, sa se joace in parul tau, sa.ti spuna ca esti cel mai minunat lucru care i se poate intampla
  • stiu ca ti.ai dori sa te ia din nou de mana si sa.ti zica ca niciodata nu poti cadea cat timp el e langa tine
  • nu iti e usor, dar priveste totul ca pe un nou inceput, poate nu te.a meritat, poate nu sunteti facuti unul pentru celalalt...
  • priveste totul ca pe ceva frumos, aminteste.ti de toate clipele voastre cu un zambet ce.ti inunda toata fata, pentru ca cu siguranta el nu vrea sa te vada trista!
nu spun ca nu te inteleg, nu spun ca iti e usor, sau ca poti trece peste tot doar pocnind din degete... am trecut si eu prin asta, si sentimentele purtate inca mai exista... dar nu ma plang, stiu ca nu ar vrea nici o clipa sa ma vada trista, si stiu ca ce a fost va fii mereu special pentru mine. nu mi.a trecut intr.o zi, doua, o saptamana, dar mi.a trecut, si nu a fost deloc usor! e ceva firesc pentru noi fetele, nu ma feresc sa recunosc ca mi.a fost si mie greu in anumite momente, dar nici baietii nu trec asa usor peste te asigur eu!
asa ca iubito resemneaza.te, ti.a facut rau, dar in acelasi timp si bine... esti genul de fata preferata de orice baiat cu capul pe umeri.

p.s. I love you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu