"Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine...

Nici tu nu te cunosti...candva vei fii surprins de tine!"

miercuri, 28 iulie 2010

Prietenii mei? Cei mai tari oameni!


nu imi sta in fire sa ma gandesc acum ce as putea scrie, imi sta capul in zeci de mii de parti...niciodata la mine, la ce ar trebui sa fac, stau doar si ma gandesc la ce am fost si ce am ajuns... fetita timida cu zambetul pe buze tot timpul inconjurata de o multime de prieteni e acum pierduta intre realitate si vis... stau si realizez pe zi ce trece cati imi sunt prieteni si cati nu, e aiurea frate era o vreme in care toti ne intelegeam, toti radeam si imparteam acelasi zambet... ce e cu ei? ce e cu mine? de ce nu mai e ca inainte? oare toti ne.am maturizat si avem propriile noastre intentii spre viitor.. nu as prea spune... sunt mereu sigura pe mine si pe intentiile mele, stiu ca fiecare sut in fund e un pas inainte, si ca trebuie sa tin capul sus... de ce din zecile de persoane si zambete care mi se afisaza zilnic , 2-3 sunt reale ... iti zic ceva, sa nu crezi ca daca iti amintesti de mine odata la doua luni cand ai nevoie de mine te consider prieten adevarat.. in niciun caz... nu voi face niciodata asta! sunt satula de aceeasi"iubita" care e prezenta in peisaj doar cand ai nevoie de ea, si de sfatutile ei... dintre toti, cei care imi sunt aproapiati... simplu... sa.ti zic...
Marina! de ce? pentru ca ea de 3 ani imi este in fiecare zi prezenta in viata in fiecare clipa.. stie ce fac si cum ma descurc cand ceilalti freaca manta... o iubesc pe fiinta asta cu bune si cu rele [rele nu prea sunt..adica nu sunt!] stie sa.mi zica "iubi trece, cine pnm e el sa te consumi pentru el?" ...si nu am cum sa.i multumesc pentru ce face si pentru felul ei de a fi.. mi.e ca o mama... o mama adevarata, te iubesc iubito!
Delia! pentru ca ea.. ea este atenta la orice detaliu semnificativ si mereu ma intreaba "ce faci fata?" ea nu asteapta sa vin la ea, ea intra in viata mea si ma apreciaza pentru ceea ce sunt si fac! stiu ca ma iubeste chiar daca nu arata tot timpul si mai mereu este plecata... dar asta este ea, imi este ca o sora pe care o apreciez!
Lali si Mada, verisoarele mele, pline de idei traznite, pline de necunoscut, pline de fericire si mereu cu zambetul pe buze, ma fac fericita si ... si stiu ca atunci cand Alina nu zambeste, e ceva cu ea...
Bubu! ea mi.e foarte apropiata, prin simplul fapt ca a intrat in viata mea fara sa intrebe, ea stia ca sunt copilaroasa si avea tot felul de pareri, o admir pentru ca ma cunoscut si pentru ca mereu si mereu stie cand sa ma opreasca din greseli, stie sa ma indrume spre reusite si ma ajuta sa.mi implinesc mereu dorintele!
Shedy! pur si simplu el!stiu ca te amuza cand vei citi asa ceva, te cunosc de putin timp, dar parca te stiu de o viata! de ce? pentru ca suntem super apropiati! si apreciez la tine faptul ca esti asa! din prima clipa mi.ai dat increderea pe care poate nu o meritam... am castigat.o si sper sa o mentin!

Bibicu .. creata mea cu nebuniile ei!nebuna care stie sa ma fereasca de rau!
Mirci! esti o persoana de neuitat! atat am de zis!
Aby! pentru ca are grija de mine, sa stii ca sunt intreaga si cuminte la ora asta!
Enzo! el ii mereu cu gura pe mine, mereu imi zice ca am numai de castigat daca nu ma las influentata de gura lumii, daca am incredere in mine si ce pot, mereu zice"mai are balta peste, heii capul sus" mersi!
C-ZaR.. ma scuzi pentru ca am fost nessi... mai iertat mereu, am gresit mult fata de tine, nu am vrut, nu meritai nici o clipa ceea ce am facut eu... gresam si tu ce.mi spuneai? "nu e vina ta, nu ai de ce sa te invinovatesti, esti aceeasi pentru mine" uite... multumesc pentru tot!chiar stiu ca pe tine indiferent de moment chiar ma pot baza!cineva care merita toate laudele!stii sa ma ghicesti perfect boy!
Sica si Denis! nebuniile mele, cine ar rade ma zilnic fara voi? cine? cine imi lumineaza mie ziua cu "ba in pnm, unde e ba tigara mea" sau "cine dracu a spart cana dobitocilor" "feti te duc pe ciocan sa iti revii" "da.l in colo de chel poate ma si fac ceva pe el" [cenzuram limbajul lor!]

bun... nu sunt toti, sunt cativa... sunt cei care in fiecare zi sunt prezenti! mda... asta e de inceput, chiar nu aveam ce face! hai te.am pupat!


7 comentarii: